Klantenservice

Voor informatie over o.a. het bestellen bij BFFstore.nl, de betaalopties, verzending en retourneren van ben je op de juiste plek beland. Heb je ondanks de onderstaande informatie nog vragen, suggesties of klachten? Mail ons dan gerust via het contactformulier.
De klantenservice van de BFFstore.nl staat 24/7 voor jou klaar. Alle mailtjes worden zo spoedig mogelijk in behandeling genomen en wij doen ons best om je binnen 24 uur te beantwoorden.

Bestellen

Heb je iets leuks gevonden en wil je dit graag bestellen? Volg dan de volgende stappen:

Product selecteren

Selecteer (indien van toepassing) de juiste maat, kleur of hoeveelheid van jouw musthave(s). Klik vervolgens op de knop ‘bestellen’, jouw musthave ligt nu in je ‘shopping bag’.

Afrekenen

Zodra je wilt afrekenen klik je op je shopping bag en verschijnt de knop ‘afrekenen’. Bestel je voor het eerst? Vul dan je gegevens in en maak een account aan. Heb je al eens eerder bij de BFFstore.nl besteld? Log dan in met je e-mailadres en zet je bestelling voort. Selecteer de betaalmethode waarmee jij je bestelling wilt betalen, klik op de knop ‘bestelling plaatsen’ en rond je bestelling af.

Bestelling ontvangen

Zodra wij jou bestelling hebben ontvangen sturen we je direct een bevestigingsmail! Heb je voor 16.30 uur besteld? Dan hoef je nog maar een dagje geduld te hebben totdat je je bestelling in ontvangst kan nemen! PostNL bezorgd doorgaans van dinsdag tot en met zaterdag. Bestel je in het weekend, dan kun je je bestelling op dinsdag verwachten.

Betaalopties

Betaalmogelijkheden

 

 

Bij BFFstore.nl kun je betalen via diverse veilige betaalopties. Voor elke betaaloptie geldt dat we na voltooien van je bestelling direct je bestelling naar je zullen verzenden.

iDEAL

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van je eigen bank.

MisterCash / BankContact

MisterCash / BankContact is de Belgische variant van iDEAL en werkt op dezelfde wijze. Het is de meest geaccepteerde online betaalmethode in België.

PayPal

PayPal is dé veilige manier om online te betalen zonder uw gegevens te delen. Login op je PayPal account of Koppel je bankrekening of creditcard en betaal in enkele klikken. Klik hier voor meer info over PayPal.

FashionCheque

Als je een FashionCheque hebt, kun je deze gebruiken in onze webshop. Voer hiervoor het cijfer van je FashionCheque in het desbetreffende vak van het betaalmenu in. Indien het saldo van je fashion cheque niet voldoende is om de hele bestelling te kunnen betalen, dan kun je het resterende deel op een andere manier betalen.
Indien je meer tegoed heb op je fashion cheque dan de waarde van je bestelling, dan blijft het resterende bedrag als vanzelfsprekend op je FashionCheque staan. Klik hier voor meer info over de FashionCheque.

Creditcard

Met je Maestro, VISA of Mastercard betaal je via een beveiligde verbinding en wij zorgen samen met de creditcardmaatschappij voor de juiste afhandeling. Je creditcard wordt belast op het moment dat je bestelling wordt verzonden.

YourGift Card

Als je een YourGift Card hebt, kun je deze gebruiken in onze webshop. Indien het saldo van je YourGift Card niet voldoende is om de hele bestelling te kunnen betalen, dan kun je het resterende deel op een andere manier betalen.
Indien je meer tegoed heb op je YourGift Card dan de waarde van je bestelling, dan blijft het resterende bedrag als vanzelfsprekend op je YourGift Card staan. Klik hier voor meer info over de YourGift Card.

PaySafeCard

Met Paysafecard betaal je online net zo eenvoudig, veilig en snel als met contant geld. Koop een paysafecard bij één van de 450.000 verkooppunten wereldwijd. Daarbij hoef je geen persoonlijke informatie, bank- of creditcardgegevens opgeven – met Paysafecard blijft je privacy te allen tijde gewaarborgd!
Als je een PaySafeCard hebt, kun je deze gebruiken in onze webshop. Indien het saldo van je PaySafeCard niet voldoende is om de hele bestelling te kunnen betalen, dan kun je het resterende deel op een andere manier betalen.
Indien je meer tegoed heb op je PaySafeCard dan de waarde van je bestelling, dan blijft het resterende bedrag als vanzelfsprekend op je PaySafeCard staan. K;ik hier voor meer info over de PaySafeCard.

MyBank

Mybank is de iDEAL voor heel Europa. Met Mybank kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van je eigen bank.

Giropay

Giropay is de meest gebruikte online betaalmethode in Duitsland en vergelijkbaar met iDEAL in Nederland.

Carte Bleue

Betaal snel en veilig met Carte Bleue, in Frankrijk de meest gebruikte manier van online betalen.

Achteraf betalen met Afterpay

AfterPay voert voor BFFstore.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij BFFstore.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €100 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. ben u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van €200.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Let op: Het is niet mogelijk om met acceptgiro te betalen of het geld over te maken.

Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk je bestelling betalen met een andere betaalmethode.

Kortingscode

Heb je een kortingscode van BFFstore.nl ontvangen? Deze kun je invullen bij de ‘Shopping Bag’ pagina. Je kunt maximaal één kortingscode per bestelling gebruiken, tenzij anders aangegeven.

Verzending

Yes! Je hebt een Musthave gekocht, en nu wil je natuurlijk zo snel mogelijk de postbode met jouw nieuwe aankoop kunnen verwelkomen. Uiteraard doen wij hiervoor ons uiterste best. Er van uitgaand dat er geen zware stormen of tsunami’s op komst zijn, kun je er gewoon op rekenen dat jouw pakketje, indien besteld voor 16:30, binnen één werkdag door PostNL wordt bezorgd. Ook op zaterdag. Dat is dus 6 dagen in de week pakketjes kunnen ontvangen van BFFstore.nl. Bestel je vanuit België? Dan kun je je bestelling in circa 2-3 dagen verwachten.

Verzendkosten

De producten van BFFstore.nl worden geleverd via PostNL briefpost. De standaard verzendkosten zijn €2,95 voor Nederland, €6,96 voor NL pakketpost en €6,95 voor België! Dan nog een boodschap voor de nieuwsgierige aagjes onder ons: zodra het BFFstore.nl-team jouw pakketje heeft verzonden ontvang je direct een verzendbevestiging. Nog even geduld, morgen, uiterlijk overmorgen wordt ‘ie aan je geleverd! (PostNL bezorgt van dinsdag tot en met zaterdag).

Retourneren, Ruilen & Klachten

Retourneren

Ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Neem dan binnen 14 dagen na je bestelling op de volgende manier contact met ons op, zodat jouw retournering zo snel en soepel mogelijk kan verlopen.

1. Stuur een mailtje naar onze klantenservice via het contactformulier waarin je de volgende gegevens vermeldt: je naam, het ordernummer, welk artikel je wilt retourneren en de reden van je retour. Binnen 24 uur krijg je van ons een reactie. 2. Zodra je via deze mail groen licht hebt gekregen voor jouw retour, kun je je bestelling op eigen kosten terugsturen naar het volgende adres: BFFstore.nl Westerstraat 10 A8820, 3016 DH, Rotterdam 3. Stop de pakbon die bij je zending zat in het pakketje, en vermeld hierop de retourreden. 4. Binnen 14 dagen word het aankoopbedrag, verminderd met de eventuele verpakkings- en verzendkosten, weer op jouw rekening teruggestort.

Ruilen

Blijkt de maat of kleur niet goed te zijn, en zou je jouw artikel graag willen ruilen? Neem dan binnen 7 dagen na je bestelling op de volgende manier contact met ons op zodat jouw bestelling zo snel en soepel mogelijk geruild kan worden.

1. Stuur een mailtje naar onze klantenservice via het contactformulier waarin je de volgende gegevens vermeldt: je naam, het ordernummer, welk artikel je wilt ruilen en voor welke maat/kleur en waarom. Binnen 24 uur krijg je van ons een reactie.
2. Zodra wij voor jou hebben gecheckt of het desbetreffende artikel nog voorradig is en groen licht geven voor jouw retour, kun je je order op eigen kosten terugsturen naar het volgende adres:
BFFstore.nl
Westerstraat 10 A8820
3016 DH  Rotterdam
3. In het pakketje stop je de pakbon die bij je zending zat en hierop vermeld je de retourreden en welk artikel (inclusief maat en kleur) je wenst te ontvangen.

Let op: zodra je van ons een akkoordje hebt gekregen met betrekking tot het ruilen van jouw artikel, verwachten wij het pakketje binnen 7 dagen binnen te hebben.

Klachten

Heb je een klacht over de kwaliteit van een artikel? Of arriveert je bestelling niet in één geheel? Dat is natuurlijk erg vervelend. Neem dan binnen 7 dagen na je bestelling contact met ons op, zodat wij een passende oplossing kunnen zoeken. Stuur een mailtje naar onze klantenservice via het contactformulier, waarin je duidelijk aangeeft wat het probleem is. In geval van schade aan een artikel ontvangen we ook graag foto’s van de schade.
Je ontvangt van ons binnen 48 uur een mail waarin wij een voorstel doen met betrekking tot het oplossen van jouw probleem.